onsdag, august 16, 2006

Brent bil i Brennåsen

En Mazda 323 (min bil) ble stålet fra Lund sist uke. Parkert utenfor SALEM(!). I dag: telefon fra politiet. Bilen min funnet utbrent i Brennåsen utenfor Kristiansand. Etter, jfr. bompengeselskapet, å ha vært en tur gjennom bomstasjonen i Aust-Agder, og flere ganger gjennom Kristiansandbomringen i løpet av helgen. Action action action. Hva blir det neste? Jeg klarte meg to år i Durban (en av verdens krimhovedsteder) med bil og leilighet nesten uten ubudne gjæsta, mens et drøyt halvår midt i bibelbeltet i trygge Norge byr på sykkeltyveri og nå stjålet og utbrent bil. Dersom flere enn Hildegunn hadde ting i bilen min (hun hadde en dyr drikkeflaske) bør de si ifra nå. Så forsikringen kan dekke evnt. tap. Selv mistet jeg med dette mange CD'er, rattpels (gave fra Hildegunn og Espen), slepetau, aksjonhåp-plakat, sokker etc.

Bloggen kommer tilbake med mer.

Dersom noen har tips om bil til salgs, let me know.

4 Comments:

At august 16, 2006, Anonymous Anonym said...

Heisann Hanssen!
Hvorfor reiser du til utlandet når du kan oppleve så spennende ting hjemme i Kristiansand? Borte bra men hjemme best!
Det sto at du hadde mstet noen sokker som lå i bilen. Det er ikke sikkert at de er stjålet allikevel, jeg har nemelig funnet noen sokker i min bil som har ligget der fra vår berømte fjelltur. Dermed kan de være reddet. Bare si ifra når du trenger dem...
Og så til slutt til alle dere som mobber bileiere som bare har kjip musikk i bilen i tilfelle innbrudd: Ha, hva var det jeg sa.....
Lykke til med bilhandelen:)

Yngve

 
At august 17, 2006, Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

utbrent på brennåsen, skjebnens ironi...Kjedelig da!!!Kor e Durban mon tro? Og joda æ hadd jo Laptopen min va jo i bilen din så den kan du gjerne før opp!! den va vel verdt rundt 34575 kr. på forhånd takk

 
At august 18, 2006, Blogger Marie Nanette said...

Uflaks, sa Severin Suveren...

 
At august 20, 2006, Blogger Tor Gunnar said...

Det var da som bare 9%#"$£....!!!

Kanskje du bør kjøpe deg en skikkelig stygg en neste gang!?

 

Legg inn en kommentar

<< Home