fredag, april 07, 2006

Påske

Palmehelgen er i gang. Programmet for påsken i år er utenlandstur. Snekken er snørt, skiene er spent, og jeg skal til Sverige. Til onsdag går turen via Oslo til Trysil, og så over grensa til Sverige, nærmere bestemt Sälen. Sammen med Hildegunn Dahl og oslo-gjengen. Det eneste jeg vet om turen er at vi skal på en hytte, og der skal vi ha pakkeleken. Eller en eller annen pakkelek, og og jeg måtte ha med meg to pakker som passet både til gutt og jente. Ikke vet jeg helt hvor det er, jeg kjenner ikke alle som skal være med, og ikke vet jeg om jeg skal ha sovepose med. Men jeg vet at jeg må ha med to pakker.

Vinteren har sluppet taket her sør, og våren og seriestarten er like om hjørnet. Det blir spennende å følge sesongen noe nærmere enn fjorårets sølvsesong. Her på TV Sør, hvor jeg er på jobb akkurat nå, har dagens store tema vært gressmatta på stadion. Holder den mål? er den klar for kamp, og klar til Start?