fredag, april 28, 2006

Enden er nær

http://ekanal.no/slutten.html

1 Comments:

At mai 02, 2006, Anonymous Anonym said...

Kjære, kjære Hans Erik! (Evt: Leder av "Gjengen over gada")

Jeg prøvde å få tak i mailadressen din, men denne bloggadressen var det jeg greide å spore opp (takket være min kjære søster Birgith).

Jeg må bare si at det er med et tungt hjerte at jeg må anerkjenne at jeg ikke er på plass "over gada" når 17. komiteen begynner å marsjere gjennom Skippergata litt over kl ni 17 mai morgen! Jeg skulle gjerne vært der og bidratt med sang og sprell slik at "Emil Syvertsen gjengen" nok en gang trekker "Beste 17 mai-rop" seier i land.

Forresten:
Jeg fikk stygge blikk fra andre med studenter her i Biblioteket da jeg leste bloggen din og begynte å le - skikkelig høyt. Du har "17 mai" som en av dine interesser!!!

Hold meg oppdatert når og hvor jeg skal stemme når du stiller som kandidat for "17 mai komiteen".

Årets høydepunkt er rett rundt hjørnet Hans Erik.

Have fun go made!

Solveig Omland

 

Legg inn en kommentar

<< Home