onsdag, desember 14, 2005

Hva man gjør i førjulstidstiden i Durban




En fortsatt riktig god førjulstid ønskes alle lesere.

Veggene og skapene i leiligheten min er naa strippet og ribbet for alle personlige eiendeler. Bilen er solgt. Alle bøker som tilhoerer universitetet er levert. Bøker er gitt bort. Posen med tøy til gartneren er pakket. Kjøleskapet er tømt. Lørdag er det klart for avreise. Og jeg er for første gang i historien nesten klar i god tid. Je, ja... alt er ikke klart da. Litt stress maa jeg jo spare til lørdag morgen.

2 Comments:

At desember 14, 2005, Anonymous Anonym said...

Og når du komme heim vente fleire aviser og meir kaffi. Men kaffitrakteren har kortslutta, så det får bli sånn proffe espresso på plata. Inntas i vinduskarmen. FOrt deg.

 
At desember 15, 2005, Anonymous Anonym said...

så trist at du ska reisa fra Sør-Afrika! du har vært en goe onkel-reisende-mac. eg har min siste bergenseksamen imårå, forever. sjøl om eg har vonne hals, ska eg jubla når klåkkå blir ett imårå. det blir en liden fest om kvelden, der elin stueland ska trylla!

 

Legg inn en kommentar

<< Home