søndag, desember 11, 2005

5. til 11. desember

Unnskyld unnskyld. Julekalenderen henger litt etter. Men slapp av, det blir jul allikevel. I dag er det 3. sondag i advent og vi tenner tre lys i kveld for tro og haap og glede. Det er et hellig tall, vi venter paa det lille barn som ligger i en stall... Det naermer seg jul, det er sikkert.

En travel uke er over. Kristin Wennesland har vaert paa besoek. Og det krever full aktivitet og program hele tiden. Dermed ble det ikke tid til blogging. Amen, jeg er loest fra bloggen!
Veldig koselig med besoek. Etter ankomst paa tirsdag bar det rett paa stranda. Paa onsdagen dro vi sammen med Bjorn Atle og Silje og de til et sted paa sydkysten som heter Scottburgh. Her var det bading, bodyboarding og skeinebrett som stod paa programmet. Kaffen ble inntatt paa en minneverdig kafe kalt "Twice as good". Fredag var det juleshopping paa Gateway theatre of Shopping. Siden vaeret allikevel ikke innba til sol og hav, brukte vi mesteparten av dagen i butikker og paa kafeer. Lordag var det atter sol, og stranden ble besokt igjen. Jogging og romantisk tur langs sjokanten ble det ogsaa tid til. I dag, sondag rakk vi igjen aa besoke en strand, bade tre ganger, lunsje paa en indisk restaurant samt kjoere til flyplassen. Naa sitter Kristin (forhaapentligvis) paa flyet paa vei hjem. Hun rakk visstnok ikke hennes egentlige fly i Johannesburg, men hun kom med et senere fly, og haddei foelge SMS meget hoy puls en periode der.

Etter kristins avgang dro jeg rett paa moetet i min kirke gjennom to aar; the Olive Tree, Assambly of God. I dag var min siste sondag i Durban, saa jeg ble tatt frem paa plattformen av pastor Noel og ble bedt for av hele menigheten!!!

Kristin hadde foerovrig med seg norske papiraviser og norsk kaffe til Durban. Samt julemarsipan, sjokolade, Her og Naa og magasinet UTE. Dermed skjonner de som kjenner meg at jeg koste meg!



Dette var uka i et noetteskall. For detaljer...snakk med Kristin.

1 Comments:

At januar 09, 2006, Blogger Silje Reme said...

Javel Hans! Har et bra bilde av pannekake-spisingen på "Twice as good" på bloggen min - vittig plass! Klem Silje

 

Legg inn en kommentar

<< Home