fredag, september 02, 2005

Bursdagsfeiring i Durban



I dag er det min Pappas bursdag. Gratulerer med dagen!

I den forbindelse var jeg og min far paa Havanna Grill i gaar aften og spiste en bedre middag. Naar du ikke ser middagen paa bildet er det fordi jeg tar bildet selv, og ikke klarte aa komponere bildet bedre.

Familien Weiby for 18 aar siden

Som en liten kuriositet i anledning jubileet vil jeg gjerne vise et historisk bilde av familien min tatt for 18 aar siden paa Oljebjerget i Jerusalem. Den lengste reisen hele familien paa fem har vaert paa samtidig. Legg merke til de stilige solbrillene flere av familiemedlemmene har paa seg, samt de riktig moteriktige plaggene vi har paa. En trendbevisst familie var vi paa 80-tallet. Kanskje til og med trendsettere?

En riktig god helg ønskes til alle lesere!

1 Comments:

At september 02, 2005, Anonymous Anonym said...

After the floods Map mashups help New Orleans, says analyst Bill Thompson
Bringing together satellite images and mapping data is one way the technology world can help the people of New Orleans, says technology analyst Bill Thompson.
Wow! You have a distinctive blog. I'll bookmark you for sure.

I have a free business trials site. It pretty well covers free business trials related stuff.

Please check us out.

 

Legg inn en kommentar

<< Home