tirsdag, januar 02, 2007

Godt Nytt År

Da var vi inne i 2007. Et nytt år, med nye, uante muligheter. En koselig juleferie og nyttårshelg er over. Julaften ble feiret hos tante på Reme, romjulen i Kristiansand, nyttårsaften i Hjartdal, og nå har jeg flyttet til Oslo. Men allerede i morgen går turen til Israel. Da kan det hende det kommer noen spennende bloggoppdateringer. Selv om det jo skjer spennende ting her i Norge og...
Iallfall, til alle lesere av denne vanvittig spennede bloggen, Godt Nytt År. Vil gjerne fritt sitere sangeren (i en sang som ble sunget i Hjartdal): Løft dine vinger som ørnen og vent på den rette vind!

12 Comments:

At januar 02, 2007, Blogger /henriette`s virrvarr said...

hei fetter Hans! Godt nyttår til deg:) Håper, tror og regner med at alt står bra til med deg. Også Israel som start på det nye året a gitt, ikke værst ikke!!! Håper vi ses en gang i 2007, kanskje vi plutselig treffes på et gatehjørne i storstaden.... /henriette

 
At januar 02, 2007, Anonymous Anonym said...

mysterious man

 
At januar 03, 2007, Blogger Wennis said...

Hvorfor nyttaarsaften paa hjartdal? Trodde det var storfeiring hos Tone Nilsen? Jeg feiret med studentlagsleirsfolk i Nairobi. Folk er saa kristine her at alle la seg 0030. Hadde ikke raketter en gang...

 
At januar 03, 2007, Blogger Marie Nanette said...

Når den kommer vil jeg kaste meg ut, jeg vil kaste meg ut og la vinden bære meg, bæære meg...

 
At januar 03, 2007, Anonymous Anonym said...

hei,vært inne på sida di for første gang på lenge.... kult konsept.ha det bra videre i Israel. Jeg koser meg i kr.sand hos mor og far. deilig med morfar-barnevakt på morrakvisten!!!SIS

 
At januar 03, 2007, Blogger patrick said...

god dag..God tur til Israel! og jeg er glad på dine vegner at det skjer spennende ting her hjemme i Norge også!!

 
At januar 04, 2007, Anonymous Anonym said...

du har jo fått deg kjæreste. gratulerer, hyggelig det

 
At januar 05, 2007, Anonymous Anonym said...

Du er godkjent! Anonym og lykkelig lillesøster av cecilie! kos deg der nede.

 
At januar 06, 2007, Anonymous Anonym said...

du har ikke blitt godkjent, men du har startet prøveperioden bra

 
At januar 06, 2007, Anonymous Anonym said...

Du er hvertfall godkjent av den mest sentrale i det heile :)

 
At januar 06, 2007, Blogger kire snah said...

Takk for det. fint aa foele seg godkjent. litt daarlig kanskje aa resie avsted i 14 dager saann med en gang men... takk for hyggelige hilsener. det er bra i Israel. har vandret rundt i fjellheimen paa grensen mellom israel, syria og libanon i dag. moro det.

 
At januar 06, 2007, Blogger /henriette`s virrvarr said...

hehe- moro å bli oppdadert om at fetter Hans har fått seg kjærest:) GRATULERER, GRATULERER! Ser det står her at du skal godkjennes...hmm- jeg kan si som så- hun er HELDIG!!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home